Evet “Bunlar daha iyi günlerim”.
Ama bana çocuğumun sağlıklı olduğu her gün iyi bir gün zaten.
İlerledikce zorlaşacağını biliyorum,gördüm.
Ama her adımın kendine has zorluğu olduğu gibi güzelliği olduğunu da biliyorum.
O yüzden bana “Bunlar daha iyi günlerin,hele bi büyüsün bak neler olacak” demeyin.
Zaten benim tüm uğraşım her günü daha iyi bir gün yapmak için. ❤️