Feyzosumunannesi Eglenogren Bu saat erken mi kız 🤣 beb aboo saat 11 buçuk oluyor hemen uyumam lazım diyorum 🙈
Nursaygi Mavininyuztonu Bi anda durduk yere sesli olarak ”Allah la ilahe illallah muhammeden resulullah. Allah’ım sana hamdolsun yarabbim” diye iç geçiriyorum 😁😁
oglumubeklerken Nursaygi bende durup dururken Allahim sana çok şükür yarabbim sen büyüksün diye başlıyorum bi anda 😅
Tatlican [silindi] Yaa bu bendede var esim yorumsuz izler ama ben susmam helede kızılcik şerbetinde😄😄
Asel5Lina Mavininyuztonu bacağımın yırtılması ve yorulduğumda çok yürdüğümde ağırması bu arada yırtılma ile ilgili hiç bir fikrm yk😃😃
Tatlican [silindi] Hahahah ben kimseye lafta etmedim ama😄😄Kardesim bana ayse abla kimseye mana verimiyorsun ama herşey seni buluyor diyor😄😄