Mavininyuztonu maalesef o bende de var hamileyken bir kanallı ve dolgulu bir dişimin yarısı kırılmıştı orda bi boşluk var birde sağ tarafta üstte sanırım çürük var her soğuk veya aşırı sıcakda felaket ağrır . Birde normalde ben yerde halı üstünde otururdum doğumdan sonra şu an çocukla oyun oynarken Veya yerde altını açıp ayağa kalkacakken bacaklarım aşırı uyuşuyor ve diz kapaklarımdan kalkamıyorum ağrıyor . 😣 ki magnezyum kalsiyum desteği kullandım o kadar ki hala devam ediyorum