deletedmom719 Cankiz ben oldum olası uzanarak emziriyorum 6 aylık. Orta kulak iltihabının uzanarak emzirmeyle alakası yok. Yatarak mama vs beslenmeyle oluyormuş o. Valla gece uyanıyor birlikte uyuyoruz hemen memeyi veriyorum oda uyuyor bende. Doyunca kendi bırakmış oluyor.
Cankiz deletedmom719 kimisi oluyor diyor kimisi olmuyor diyor aslında bende ilk oğlumu yatarak emzirmistim 6. Ayından sonra birsey olmamıştı eltimde emzirmisti doktoru ona yatarak emziriyordum orta kulak iltihabı olmuş demişti o yüzden bilemedim şimdi 🤔
Zezeali Cankiz ben o şekilde emzirdim izin bir süre kulak iltihabı oldu, geceleri çok huzursuzdu kulak ağrısından, kulağı akıntı yapınca anladık, antibiyotik kullandık
tuubadem Ankarali antibiyotik başladı direk yeni bitti antibiyotik .vala normal zamanlar kucakta uyuma zamanı yatarak emziriyorum hala mecbur çünkü başka yöntem kabul etmiyor
wafflee_42 Cankiz yatarak emziriyorum çünkü öyle genzine kaçmıyor. Kucakta emzirmeden daha kolay benim icin
Cankiz wafflee_42 bebeğini ne kadarlık benim kizim doğdu andan ikinci ayina kadar hep genzine kacardi sut ikinci ayında bitti genzine kaçma durumu
Zeynepkrdmn Cankiz Allah korusun siz de uyursanız göğsünüzle bebeği boğma riskiniz var. Olur mu demeyin birçok anne bu sebeple kasten öldürmeden yargılanıyor 😣
Nisasevgi Cankiz 2 aylıkken uzanarak emzirmeye başladım çok rahat ediyorum şuam kızım 4 aylık doktora sordum daha iyi rahat emmesi ve daha rahat uyumasını sağlar dedi
Nisasevgi Cankiz Yanımda uyutmuyorum emerek uyuyo yerine yatırıyorum kafasının altına kolunuzu koyun çok rahat edersiniz
Nisasevgi Cankiz Yanımda uyutmuyorum emerek uyuyo yerine yatırıyorum kafasının altına kolunuzu koyun çok rahat edersiniz
wafflee_42 Cankiz 4 ay 2 günlük. Her türlü genzine kaçıyor zaten tazikli geldiği zaman. Ben doğumdan sonra da yatarak emzirmistim. Çok rahatıma geliyor. Tek sıkıntım misafirlikte zorlanıyorum 😄