wafflee_42 Cankiz 4 ay 2 günlük. Her türlü genzine kaçıyor zaten tazikli geldiği zaman. Ben doğumdan sonra da yatarak emzirmistim. Çok rahatıma geliyor. Tek sıkıntım misafirlikte zorlanıyorum 😄
Prensinannesi23 Cankiz valla bir video izlemiştim uzanarak emziriyordu anne uyuyup kalıyordu o yüzden bir daha ayakta sallansamda yatarak emzirmedim elime de telefon alıyorum yine de uykum açılsın diye
Cankiz Prensinannesi23 bende suan bebeğim çok küçük diye cesaret edemeyenlerdenim 🙄 uykuya dalarsam diye
Unicorn Cankiz bende genelde uzanarak emziririm öğle uykusuna geçişi kolay oluyor,hiç bir zararı yok.
Deletedmom_297 Cankiz keşke emsedeee emzirsem bazen uyku halinde emziriyorum sir sorun olmadı şükür tabi küçükse dikkat et