Kafamı tutamıyorken yatarak emziriyorum ben eğer dalarsam uyanınca bakıyorum ki ağzından çıkarmış memeyi. Yani kurtarıyor kendini başını falan çeviriyo ama dikkatli olmak lazım bi sırt üstü yatıp sadece başını çevirirp emerse reflüye sebep oluyomuş o yüzden yan tutuyorum ben emzirirken