birannebirbebek__ ne ga yaptı ne biberon reddi anne sütü değerlerine cok yakın amerikada en cok tercih edilen mama.sadece bebekler için değil aynı zamanda yetişkinler için de mama üreten cok büyük bir firma.ben çok memnunum.aptamil denedim bebek gazdan mahfoldu.hipo denedik cok sevemedi sma kilo aldırmadı derken doktor similac önerdi.800 gr 750 tl 1 numarası.