birannebirbebek__ Bebeğim biraz kendini toparlasın istiyorum küçük doğdu çünkü sma kullanıyorum sorum başlıkta hangi mama kilo aldırır
larindidems birannebirbebek__ bebelac gold kullanıyorum kilosu iyi bebeğimin ama senin bebeğininde iyi fazla kilo iyi değildir küçükkende büyükkende ek gıdaya geçecekler zaten 🤷🏻♀️
Htcpkrrrr01 birannebirbebek__ kilosu zaten çok güzel gerek yok bence zaten sağlık ocağı söylemiştir size
aycavera birannebirbebek__ kilosu normal zaten boşuna arayışa girmeyin bebce ek gıdaya başlayacak zatem
suheyla92 birannebirbebek__ neden bebeginiz sisman olsun istiyorsunuz sismanlik iyi bisey mi? Gayet iyi kilosu bu kadar kilo odakli olmayin saglikli olmasi gerekiyor sisman degil
birannebirbebek__ Htcpkrrrr01 Canım boyu uzun zaten amacım bebeğime aşırı kilo aldırmak değil mama veriyorum zaten biraz daha kendini toparlasın istiyorum daha çok anne sütü alıyor
birannebirbebek__ larindidems Çok kilo alsın istemiyorum zaten biraz daha toparlasın kendini boyu uzun çünkü mama da çok vermiyorum günlük toplama 120 cc yi geçirmiyorum
birannebirbebek__ minikoglummmmm Boyu uzun çok zayıf duruyor bebeğim annelik işte diş çıkarınca da kilo veriyorlar mış zaten biraz kendini toplasın diye
kimbumadam birannebirbebek__ anladım canım mamanın kilo aldırma sebebi içindeki karbonhidratlar şekerler vs 120 cc ile kilosunda değişiklik olmaz Bebiş sütünle doyuyorsa boşu boşuna verme bence
minikoglummmmm birannebirbebek__ 😂😂😂bebem de oyle 19 aylık 11 kilo boyu uzun olduğu için hep zayıf duruyor doktorlar bile 3 yaşında felan sandım diyor 😂😂😂
Htcpkrrrr01 birannebirbebek__ inanın bana anne sütü yeterli geliyordur mamaya bile gerek yok zaten bi kaç aya ek gıdaya başlarsınız benim fikrim tabi en uygununu çocuğunuza siz bilirsiniz iyi günler 😊
birannebirbebek__ kimbumadam Doymuyor du maalesef o kadar sütüm yok ☹️ Çok ağlıyor du 120 cc yi bile vermemek için çok direndim ama vermek zorunda kaldım ek gıdaya geçicez zaten duruma göre vermem
kimbumadam birannebirbebek__ O zaman da gelişimine engel olmuş oluyorsun kafamı iyice karıştırdın ben gidiyorum😣
birannebirbebek__ kimbumadam Kız neden kafan karıştı 😂 Gözlemliycem anne sütü ve ek gıdayla doymuyorsa tabiki mama yı kesmem ❤️
tugbatosun Deletedmom_115 Aptamil benim bebeğimi ishal yaptı ya yeni aldım 2 defa verdim çocuk karın ağrısı ağla ağla sonra da ishal oldu 2 defa gözlemledim
larindidems birannebirbebek__ kendini strese sokma kilosu iyi bence zaten bu aylarda kilo alımının az olduğu her yerde yazıyor 💖