birannebirbebek__ biz son 25 gunde 1200 gram aldık bu mamayla kesinlikle deneyin.gelişme sorunu yasayan herkese de oneriyorum.alt sınırın altındaydık.alerjiden filan spüphelendiler.mamayı değiştiirnce kilo aldıgı için alerji ihtimali de kalkmıs oldu.her mama her bebege yaramıyor umarım işinize yarar yani ben artık neden kilo almıyor diye aglıyordum.kilo almasıyla mı alakalı bilmiyorum ya da büyüme doneminden mi cocugumun bilinci acıldı sanki daha farkında.