gamzeci
Bunu nette buldum ambalajını attığım için ayını hatırlayamadım 9 ay ve üstüymüş canım amcası almanyadan getirmişti bu ürünün burda satışı kalkmış sanırım sizin dediğiniz 1 yaş ve ml i yüksek olanı satılıyor türkiyede bunun ml düşük olduğu için pipeti kısa güzel çekebildi yoksa nefesi yetmeyebilir