akkurt ilk suya başladığında çay kaşığı ile başladık biberon hiç kullanmadı çünkü, sonrasında bardakla içirmeye başladım şu an 14 aylık bardakla rahatlıkla içiyor ayrıca pipetli çevirince dökülmeyen suluğu var uzanabileceği yere koyuyorum kendi alıp içiyor.