AlisHarikalarDiyarinda Kızlar 9 aylık için arayanlar mamajoo markasının ebebekten alıştırma bardağını aldım ben 9+ ay için. Henüz 5 aylık, kullanmıyoruz o sebeple ama arayanlara yardımı olur belki diye söyleyeyim dedim.
doga1 akkurt Chicco alıştırma bardağı avente göre daha iyi tutma yerleri yumuşak (diş kaşıyıcı olarak kullanıyor bazen☺️)çekmeden gelmiyor su dökülme de yapmıyor 🤌
Aslihn0707 akkurt alıştırma bardağı denedim biberon denedim pipetli suluk denedim becerebildi o şekilde devam ediyorum
Tekbenimsucumguzelolmakdemi akkurt 8 aylık olduğundan beri bardakla veriyorum bir sıkıntı olmadı çok şükür. Kana kana içiyor
HicretArin akkurt 3. Aydan beri bardakla verdim dışarda avent alıştırma bardağı kullandım . 10. Aydan beri pipetli bardak kullanıyorum dışarda. Biberon asla kabul etmedi
zzggkksrnn akkurt bizimki suluk veya biberon tutmuyor. en başından beri bardakla. ilk başlarda çok döküyordu ama şimdi profesyonel bardaktan içiyor 😄
Themom_ akkurt Avent pipetli suluk 13 aylık. Aydan beri pipetli suluk ile içiyor ondan önce aventin emmeli suluğı ile içiyordu. Ayda ek gıda ile suya basladık
minisannesii 7 ay 6 günlük bebeğim. Küçük boy olan philips avent biberonun deliğini bir tık genişlettim onunla içiriyorum.
etuerk LadyMarmelatte bardağa suyu koyun pipeti de içine açık olan tarafına parmağınızda pipetij ucuna bastırın pipetin içinde su kalıyor o şekilde bebeğinizin ağzına verin parmağınızı çekin içindeki su ağzına gittikçe zamanla çekmeye çalışacak benim oğlan biraz üşengeçlik yaptı zor kaptı bazı bebekler 3 5 günde öğreniyormuş