prensannesiiiiiii gerçekten çok zor. Bir kere bildiğiniz ameliyat. Oldunuz bitti diye bir olay yok. Sonradan eziyeti başlıyor ve uzunca bir süre devam ediyor. Emzir diyen buyukler, sütun var mı diye soran ve bitmeyen akrabalar, anlayışsız bir eş, seni herkese ezdiren kendi ailen falan filan.. En ufacık üşütme de sürekli sizlayan dikisleriniz🤦 yazın ortasında bile çorap giyiyorum. En ufak usutmede pertim o derece. Tabi sezeryan düşünen, normal doğuramam diyen, mecburi sezeryan olacak olan annelerimizin gözünü korkutmayalim. Benim başıma bu geldi diye herkes bunu yaşayacak diye bir kural yok. Bazı insanların sezeryan doğumları prenses gibi geçiyor. Hicbisey hissetmedik diyenlerde var. Bu iş doktorun eli ve sizin bedeniniz ve daha az gergin olmanizla da ilgili olabilir bilemiyorum🤷