fatma_erva
**Pozitif Normal doğum hikayem 😊
Doktorum şubat ayında tatile gideceği için Ocağın son gününe kadar gelmezse sezeryana alalım seni demişti. Ben tabi ki kabul etmedim. Siz gidiyorsunuz diye herşey normal giderken ben neden sezeryan oluyorum ki demiştim. Ben beklerim siz olmazsanız da başka doktora giderim demiştim. Özel hastaneydi bu arada. Doktorumu çok sevsemde yaptığı bana çok hoş gelmemişti. Neyse…
29 Ocakta sancım başladı neyse ki doktor gitmeden yetiştik :) 39+5 de gece 1 gibi sancı girdi birden. Regl acısının bi tık üstü. Hemen kalktım evin içinde yürümeye başladım. Tuvalete girdiğimde hafif kan gelmişti. Nişanmış o da. Tam 60 sn sürüyordu sancılarım. Hastaneyi aradık gelelim mi diye. 5 dakikaya düşünce gelebilirsiniz dedi. Evimizde yakındı hastaneye çünkü. Ben o sırada duşuma girdim , abdestimi aldım , duamı okudum, saçımı fönledim, makyajımı yaptım 😂 çantaları toparladık çıktık. Gece 3 tü çıktığımızda. Hastaneye gittiğimde 5 cm açılmam olmuştu bile. Geri kalan sancıyı da hastanede çektim.Pilates topunda zıplattılar. O sırada suyum geliyordu. Sancı girdikçe derin nefes aldım, bi tek o rahatlatıyordu.Biraz acılı oluyor ama çekilemeyecek kadar değil. Yani ben sancı çekerken odanın süslemelerine bile karıştım öyle diyim 😅6.35 de kızım dünyaya geldi. Çok çok çok güzeldi…
Allah herkese böyle doğum nasip etsin. Sağlıkla gelsin bebişleriniz. Sağlıklı uzun ömürleri olsun 💖 Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın artık :)