fatma_erva 41+0 ’da kendi sancımla ve azar azar su gelmesi ile gittim, 1 gün sancı çektim doğmayınca ertesi gün 41+1 de tam 8 saat suni sancı verdiler, benim Güzel kızım yine doğmamakla ısrar etti, doğum kanalına inmedi bu sırada suyu bitti kalp atışları yavaşladı açılmam ilerlemedi hop bir baktım apar topar sezaryendayım, 2. Doğumum ise dümdüz oldu, doktor 38+5′e gün verdi gittim sezaryen ile doğurdum geldim