fatma_erva kızımda gece evde 12de nişanım geldi 1de suyum boşaldı sabaha karşı 3de dogumhaneye yatışım yapıldı sabah 7 buçuğa kadar 4 buçuk saatte sadece 4 cm açılmam oldu sonra 8 gibi suni sancı verdiler, öğlen 13:15′de kızımı doğurdum 17/01/2019 saat 13:15′de kızımı kucağıma aldım ama tabi önce 1 kere öptürdüler sonra temizleyip giydirip götürdüler doğduğunda mosmordu kızım vücut ısısı düşük doğmuş 45 dakika kuvezde durdu sonra bana getirip verdiler 1 gün yattık hastanede cuma günü öğlen 13:30′da taburcu olup evimize geldik 38+6 haftalıkken doğum yaptım.
Oğlumda da 41 haftalık olana kadar bekledik doktorum artık bunun doğmaya niyeti yok günü fazlasıyla doldu 31 temmuz cumartesi günü gel yatışını yapalım sabah 8 buçukta burda ol suni sancı vericez sana daha fazla beklersek kakasını yapıp ciğerlerine kaçırabilir dedi sabah guzelce duşumu aldım hafif bi kahvalti yaptım 8de evden çıktık yatış nst tahlil vs ferkem saat 10da dogumhaneye çıktım çatala çıkartıp aşağıdan fitil koydular tek başımayım pandemi zamanı yanıma kimseyi almadılar akşam saat 21:00 gibi açılmam 4 buçuk 5 cm olunca doktor gel suyunu patlatacaz dedi korkarak gittim suyumu patlatıp hemen suni sancı verdiler gece saat 00:25 pazar günü 41+1′de oğlumu kucağıma aldım yani 01/08/2021 gece saat 00:25′de küçük tospigim doğdu dikişlerimi atıp hemen kucağıma verdiler sabaha kadar hastanede yatıp doğum yaptığım günün akşamı oğlum çişini yapınca 7 buçuk 8 gibi taburcu olduk. Yani biraz uzattım ama 10 saat kızımda 14 saat oğlumda çektim şu an kızım 17 temmuzda 5 buçuk yaşına giriyo bu sene Allah nasip ederse anasınıfına başlıycak oğlumda 34 ay 11 günlük oldu çok şükür, bebeklerimi bana veren Rabb’ime hamd’ü senalar olsun, Rabbim isteyipte olmaya herkese bu duyguyu tarttırsın inşaAllah