Nazlicann Mayıs papatyası ( Matricaria chamomilla),Melisa ( Melissae officinale),Ihlamur ( Tilia Sp.),Gliserol,Sodyum Benzoat Glutamik Asit,Tatlandırıcı,Distile Su Damlanın içeriği
ElizErva Nazlicann Gliserol,Sodyum Benzoat Glutamik Asit,Tatlandırıcı,Distile Su Damlanın içeriği bunlarda bitkisel mi
16022019 Nazlicann benim kızımda 11 aylık hala uyumuyor denemediğim yöntem kalmadı. En iyisi zamana bırakmak..
4646asaf46 Nazlicann Bende kaç aydır uyku diye deliriyorum ama ilaç falan kullanmam arkadaşımın bebegini doktorumuz aynı atarax vermiş beni aradı sende git sor yazdır dedi ben çocuğumu ilaçla uyutmak istemiyorum ki bide ağır bi ilaç o harrtleri bile etkiliyo uyku ilaçları bence
Nazlicann 4646asaf46 atarax çok ağır bi ilaç tsbiki kullsnmsm bu bitkisel dediiği için sldım ve hemen kullanmadım zaten
3children1mom Mom091 günde 40 yazıyor ama 15 yeterli oluyor fakat ilk günden etkisini göstermiyor 3 günün sonunda düzene biniyor uykusu
Olceroloji Ne olursa olsun kullanmayın derim. Bizdede uyku problemi var bende dr a sormuştum beyninde hasar bırakabileceğini söyledi ve yazmadı. Benimde 8.5 aylık oğlum var dün sabah 5 e kadar uyumadı şuan yeni uyudu hala kucağımda Allah dizlerini taşa değirmesin hiçbir çocuğun boşa risk almayın derim. Zaten zamanla oturacak bizde anne babalar olarak bu duruma katlanacağız çünkü bize muhtaçlar. Kolay olsaydı zaten bu işler anneliğin bir önemi kalmazdı.
Nazlicann Olcerolojionun uyumssını istemem kendi rahstlığımı düşündüğümden değil tabiki gün içinde hiç ıyumuyır bi şekilde idare ediyorum ama gece çok geç uyuyor ve belirli bir saate uyımalı ki uyku daki büyüme hormonlarını alsın gece heç uyuyup sık uyandığından sabah geç. Uyanıyor ve kahvaltısı geç oluyo 11 gibi öğlen yemeği ara öğünleri sarkıyor ve beslenmesi düzensiz oluyor dizimde ve kucağımda saatlerce sallarım sorun değil ama dizmden ameliyat olmam lazım diz kapağım zelenmiş ödem var ameliyaylık oturup kalkamıyorum. Yinede saatlerce sallıyorum yatağında uyımusı için bıtakıyorum kalkıp oturuyor herkesin kendine göre bir yaşamı var ben çocuğum uyusun keyif yapayım derdinde değilim yani onun gelişimi için düzen istiyorum bitki çsyı denedim içimiyo biberona koyuyorm. Tadını alınca bir daha açmıyor
Olceroloji Nazlicann ben keyif için vs demedim yanlış anlamışsın bebeklerin genel sorunu bu demek istedim. Benim bebeğimde gündüz 1 saat ya uyur ya uyumaz geceleri 2-3 saate bir uyanır inan hala kucağımda tam bırakıyorum uyanıyor. Benimki emerek uyuyanlardan hiç sallamadım bu yüzden durumunu anlayamam.
Elizeliz Nazlicann seni o kadar iyi anliyorumki keske bi yolu olsa. Bana pasifflora ve atarax da dediler ama veremedim cesaretim yok. Ben keyfinde deilim cocugum almasi gereken uykuyu alamiyor. Cok uykusuz yorgun bi bebek miz miz surekli. Cunki uykulu hep. O yuzden elestirilere kafani yorma bunu yasayan bilir
Nazlicann Olceroloji buda memede uyuyor bazen ilk 6. 7 ay memede uyudu yine memede biraz uyuşup ayağa alıyom iyice dalana kadar ama işte düzeni yok diye üzülüyom kahvaltı geç saate kslıyo bu kez öğlen ara öğün yani bir düzeni olsa tabiki ilaç verme taraftarı değilim yine onun iyliği için istiyorum
Roseses Kızım yaşına girdi 10 gün önce 1 sene geçti 2 saat kesintisiz uyku nedir görmedim henuz artık gözlerim hep şiş ağlamaklı sabahlara kadar oturuyoruz 15 dk uyuyor 30 dk uyanıksa 20 dk uyuyor 45 dk uyanık, bittim yani artık 😢
Roseses Gitmediğimiz doktor vs kalmadı devlete ayrı götürdüm özele ayrı, uykuyu sevmeyen bir bebek diyorlar ilaç vs yok veremeyiz diyorlar
Nazlicann Roseses tahlil yapıldı mı doktor bizden idrar tahlilide istedi idrarda enfeksiyon oluncada bebekler uyumazmış