momyshark1 esas bu atak döneminde faydası olacak, kendi de rahat edecek. Siz de… düşünsenize regl döneminde karnınız ağrıdığında ya da gerginliğinizde ıhlamur çayı iyi geliyor deseler siz şu regl dönemini atlatayım da içeyim mi dersiniz yoksa ağrıyı dindirmeye hafif de olsa destek olsun diye içer misiniz. Cocuk için de aynı şey geçerli, o da bu atak dönemlerinde rahatsız oluyor illaki onun için de kolay bir süreç değil, yıpranıyor. Sonuçta büyümesini ya da gelişmesini engelleyen bir şey değil, nitekim konsantrasyonu arttırmaya bile yardımcı vücüdün iç dengesini sağlayan bitkilerden oluşan bir damla. Ben olsam bu eziyeti çektirmezdim çocuuguma ve nıtekım cektırmedım de asla. Sevgiyle sağlıkla kalın, nacizane tavsiyem, anne olarak en iyisini siz bilirsiniz.