Eailesi4 SweetMom__ Aminn canım cümlemize güç kuvvet sabır sevgi versin Rabbim geçiyor çok ağladığm günler oldu ama gerçekten her Zorluk geçiyor
Eailesi4 SweetMom__ malesef gurbetteyim hep tek başımaydm komşu arkadaş kimse kapımı çalmadı bir nasılsın diyen bile olmadı çok ağlıyorlardı şimdi büyüdüler ya sevmek istiyorlar bazen arıyorlar
gulsaherdemcibal Eailesi4 oyle gercektn geriye sadece guzl anilari hatrliyosun kotuler siliniyor resed
SweetMom__ Eailesi4 yaa bende gurbeteyim doğum lohusa da tektim seni çok iyi anlıyorum kapımı kims e çalmadı sıcak çorba getirenim bile olmamıştı😔
gulsaherdemcibal Eailesi4 kesinlikle oyle ya burada cok guzl bi uygulama olmus bizi bizden baskasi anlamiyor yeni cag cocklari daha fzla ilgi istiyor ve bzler daha bilincliyiz arastrmaciyiz fikir alisverisi cok iyi gec kesfettim ama olsn
Eailesi4 SweetMom__ bir komşum vardı hamileyken diyordu ben gelirim bir kaç kere çok ağladılar çağırdım geldi sonra bana dedi ki kuru ekmek yiyeceksin çocuklarına kendin bakacaksın çocuklarım olduktan sonra ben insanların gerçek yüzünü tanıdım
Eailesi4 SweetMom__ bir nasılsın diyen kahve çay içmeye gelen olsa bile mutlu olurdum hep yanlız geçirdim bende o günleri unutmaya çalışıyorum 😭
Eailesi4 gulsaherdemcibal öyle gerçekten insanlar sadece eleştiri kıyaslama yapıyor bende sadece burada vakit geçiriyorum
gulsaherdemcibal Bnm bebisimin makati yarim kapali braz kaka konusunda zorlandi yeni yeni alisiyor o yuzden erteledm smdi yaptrsam emkleme yurumede zorlanrmi yada cesaret etmezde gec mi olr yurumesi acaba
gulsaherdemcibal gulsaherdemcibal 40 i ciktigindan beri kolundan tutuyoruz adim atiyor hemde cok hizli atiyor bu sinnnt etkilrmi yaptrsam
Eailesi4 gulsaherdemcibal daha geç kalırsanız etkiler bence benim yavrularım dönüyordu sürünüyordu hareket ettikçe acıdığı için bir süre unuttular ben daha erken yaptırmadgm için pişman olmuştum doktorlar hep ilk 3 ay diyordu