Birdunyabircennetannesi Eailesi4 3 yaş ve bugün mafetti beni Aşırı zor bir gün geçirdik üstüne birde yeni uyudu
gulsaherdemcibal aprilmom06 o aylar bnmkide oyleydi bnm uyku duzenimi bozdu smdi kndi uyuyo paşa bn uyuyamiyorm
Eailesi4 aprilmom06 ben ikizlerle uykuyu tamamen unutmuştum o dönemde hep aynı anda ağlamasınlar diye dua ediyordum çok zor günlerdi 😥😭
Eailesi4 SweetMom__ bende öyleyim biri uyusa biri yanımda kalıyor yada uyuduklarnda hemen yemek temizlik ara öğün özellikle misafir gelecekse bütün düzenim şaşıyor çok yoruluyorum
Birdunyabircennetannesi Eailesi4 Zor kelimesi çok az kalır bacım inan bana 2 yaşa kurban olayım dedirtti
Eailesi4 Birdunyabircennetannesi biz şu an tam 2 yaş 2 tane sendromlu bebe var evde büyüyorlar ama nasıl büyüyorlar gerçekten çok zor
Eailesi4 SweetMom__ evet bir de ikizler ne günler geçti ben şu an şükür ediyorum gerçekten böyle uzanmak bile lükstü benim için
Eailesi4 gulsaherdemcibal zor ama iyiki varlar bazen insan kızıyor o kadar yoruluyorum sonra yüreğim acıyor gerçekten evlat bambaşka
gulsaherdemcibal Eailesi4 ay dimi ama ana gibi ana ikiz analari bnm arkadasmdada var kiza hayran kaliyorum kendisininde ikizi var bebsler de ikiz bide erkekler sizin elleriniz opule
gulsaherdemcibal Eailesi4 bn bugun yanlislikla burnunu cizdim kanadi 100 kere ozr diledim cocktan cck susdu bni dnliyo esim diyoki napiyosn vicdan yaptm ufack seye
Eailesi4 SweetMom__ Aminn canım cümlemize güç kuvvet sabır sevgi versin Rabbim geçiyor çok ağladığm günler oldu ama gerçekten her Zorluk geçiyor
gulsaherdemcibal Analik delilik braz galiba kac santimlik ama nasilda sevgiyle bakiyorz onlara nasil onmsiyorum iyiki varlar