mom1900 valla bende aldım kışın ehliyet ama manuel oglum küçük bulunduğum yerde trafik ısıgı denen şey çok az ve değişik bı trafiği var korkudan çıkamıyorum genelde uzun yolda memleket te aıleme gidip gelirken. Ama inan altınlarım olsa veririm otomatik aldırırım 😄😄🤣 çnkü otomatik çok rahat arkadaslarım var eşleri otomatik aldı degıstırdı önceden oda manuelden korkuyordu şuan ohhh her yerı gezıyor çok rahat diyor… Ama manuel zor dgl güzel ama pratik yapmak lazım yoksa zor oluyor gerçekten ❤