mom1900 inanmaaaaa, modeli yükseltip yine vermeyecek 😁😁 gerçekten kullanmanı istese destek olup öğretirdi. Benim için araba alacağımız zaman otomatik istedim ben. Eşim de dedi ,aracın bozulsa ,bişey olsa benimkini nasıl kullanacksın, manuel bilen hepsini kullanır ama otomatik bilen sadece onu kullanır diye. Beni gaza getirip pratik yaptırdı.ilk zamanlar evet zor oluyor. Durursam kalkamam korkusu ile insan hiç frene basmak istemiyor ama zamanla alışıyorsun. Çok trafik olmayan yollarda pratik yapabilirsin. Ben şuan Amarok ,tTransporter ne bulursam kullanıyorum çok da zevkli oluyor🤣 Abimde otomatik var geçenlerde onu da kullandım , inanılmaz rahat orası ayrı bir durum tabi kiii.