mom1900 3sene önce bende senin bu dediğin aynı olayı yaşadım basımdan geçtiği için sana tavsiyemdir elinizdeki yani eski dediğin araçla öğrenmen dediğin gibi hiç bilmiyorsun yeni alsanız bıle bilmediğin için sana vermicektir, dediğin gibi bi zorluğu da yok bu vıtes debraj olayı kafa karıştırıyor ilk baş onu yaparken yola konsantre olamıyosun eşinin vakti varsa onla yoksa bilen bi akraban arkadaşından rica et onunla önce boş bi yol da mahallede köyde vs dene dur kalk dön sürekli bunu yap 10günde sistemi çözersin ben 4ay bu şekilde eskı arabayla köye gittim geldim yolda öusaıt olduğu ıcın verdi sonrasında trafiğe tek kendim çıktım en sonunda yeni araba aldık işi yoğun her çağırdığımda gelemiyordu kendi kurtuldu ve otomotık mı bu mu dersen tabii otomotık ama bunada en geç 1ayda alışıyorsun, öğrenmeden kesınlıkle araba alma sistem aynı