ahmethamza canim ben anne korksun diye demedimki onun haftası benimkinin haftasına göre bin kat iyi 31 hafta 28 haftaya göre aşırı iyi yani burda erken dogum etiketi vardi bende söylemek istedim benle beraber dogum yapan kadınlar vardı 28 haftalik 30 gunun icinde çıkardılar mesela bebekte bisey yoktu korumasına gerek yooki bebekte sağlık sorunu yoksa benim yavrum da sağlık sorunu var bayya bide ciğer gelistirice vurulmuş solunumunda bisey olmaz insallah allahin izniyle Bende ciğer geliştirici vuruldum 20 dakika sonra dogum yaptim oyuzden etki etmedi nefes alamiyor yani ya oksijenle ya entubede bağlı kesinlikle anne korksun diye söylemedim bunu doktorlarda diyor 28 hafta çok tehlikeli 30 dan sonrada risk azalıyor diyor doktrum