edaceylin hastane süreci su gibi akıp geçiyor öyle hızlı ilerliyor ki zaman neye uğradığını şaşırıyor insan tabi bebeğinizi kucağınıza alamamak çok zor geliyor ama geçiyor, küçüklüğüne gelirsek hastanede sizi alistiriyorlar tutmasını, emzirmesini, altını almasını hatta benden, babasından başka kimse dokunamiyordu bebeklerimize korkudan biz baya öpüp kokluyorduk birlikte yıkıyor seviyorduk kiziyorlardi canı yanar eder diye dinlemiyorsun 😂 ilk gordugumde eşime ben bakamam bu bebeklere çok küçük bunlar sen bakacaksin bak demiştim ama hiç de öyle olmadi