bynvarol edaceylin bende tam 32. Hafta doğum yaptım 5 cm açıklığım vardı doğum başlayalı 3 gün olmuştu ama bebeğime kordon dolandığı için sezeryanla aldılar ve doğum yaptım tam 29 gün küvezde kaldı her gün süt kıyafet bez ne gerekiyorsa götürdük çok şükür şuan 2 yaşına giricek . Vaktinde gelsin bebeğiniz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻
edaceylin bynvarol her annenin bir hikayesi daha çok geçmiş olsun size de bak ne güzel maşallah iki yaşına girmiş nice güzel yaşlarını gör inşallah 🌸🌸
bynvarol edaceylin sizin yine fark edilmiş ve müdahale edilmiş lütfen kötü düşünmeyin kendinize dikkat edin ben özele gitmeme rağmen doktorum yoktu ve yaşadığım sancıyı çok Hissetmemiştim yani benimki farkedilmemişti ve müdahale gecikmişti 🙏🏻
minikkus434 edaceylin kilosu iyise eğer hiç bir sorun olmaz sadece devamlı uyur mama yada meme yedirmek çok zor oluyor buda sarılık sebebi olur biraz korkutucu oluyorlar inşallah biraz daha dogumunerteye bilirler
edaceylin minikkus434 inşallah umarım ilk bebeğimde sarılık konusunda zaten sıkıntı çekmiştim inşallah bunda öyle olmaz😔
delirmeceler edaceylin erken doğum olmaması için mutlaka sadece yatın wc dışında ayağa kalkmayın olacaksada şuan gittiğiniz hastanenin yoğun bakımı varmı bakın ben 28 haftada doğum yaptım ve hastanemizi ve doktorumuzu 23 haftada değiştirdim doktorum perinatologdu ve ciğer geliştirici iğneyi doğuma yakın vurdular ancak böyle kurtarırız bebeklerimi demişti ama mümkün mertebe yatın asla kalkmayın sürecin uzatılabileceği kadar uzatırsınız inşallah
edaceylin delirmeceler evet eşim bu konuda çok uyarıyor doktorum da dedi yatak istihati iş güç yapmayacaksın dedi fakat daha 10 aylık bebeğim var onunla ilgilenmem lazım aynı zamanda
edaceylin atlas1655 amin cümlemizin yardımcısı Allah olsun sizinde umarım o ufak tefek sıkıntılarınız biter gider bian da inşallah 🙏🏼
edaceylin fatmaa12345 rabbim şifa versin bütün bebekleri ağrıtıp incitmesin tez zamanda kucağına evine al inşallahhhh🌸🥺
delirmeceler edaceylin destek al rabbim sağlık sıhhat versin ama ne kadar bebeğin anne karnında kalırsa okadar iyi olur en azından 1 ay birileri sana destek versin
annecibebe edaceylin Kuzenim 31. Haftada doğurdu 25 gün küvezde kaldı daha sonra doktor kimseyi ziyarete kabul etmemesi şartıyla kuzenime verdi bebeği şuan sa 6 aylık korkmayın Allah büyük .
mematiii edaceylin geçmiş olsun canım ciğeri gelişmemiş olabilir solunum sorunundan biraz ystırıyorlar kilosuna bağlı benim kızım 34 haftalık doğdu ve bir hafta küvezde kaldı düzeldi çok şükür inşallah sizinkide düzelir.
ekineda Tubasahra hep bunu merak ediyordum bende erken doğum yaptım şimdi 2. Olsa yinemi erken doğum olucak
Tubasahra ekineda Erken doğum sebebine bağlı oluyor genel de .Mesela benim ilk bebeğim 42 . haftanın sonunda oldu :) . Bu arada çok arkadaşım var ilki prematüre olup ikinciyi zamanında yapan.Benim rahim görevini tamamlamıyormuş.2 bebek neyine yetmedi dedi :)