ZeydsMom 7 24 çalışmamız erkeklerden fazla çalışıyoz vallahi , birde herşeyi bizim düşünmemiz gerekiyo evin eksikleri ne yemek yapsam bunu yapmam lazım şunu yapmam lazım bebeğin eksikleri bebeğimin nesi var nesi yok resmen kafamızın içi hiç boş kalmiyo erkeklerde ise rahat oh mis en azından onlar işten gelio böyle uzaniyolar yorgunum diyip bizde öyle bişe yok ayakta durcaz hele Bn 2 bebeyle yok oturamiyom valla gece Bn uyanınca brbek için orul orul uyuyo ya sinir oluyom ha😧