ZeydsMom Eşim işe gitmek zorundaydi, 9. Ay aşısı için sağlık ocağına gittim. Gelene kadar kriz geçirir gibi ağladı, bir elimle bebek arabası suruyorum, bir kolumla kızımı tutuyorum, tepede 40 derece hava. Aman Allahım 😅
Annem falan olsa ne bileyim belki o da gelirdi, ya da kendimi onun kahvaltısında bulurdum belki 🥹🫠
Ah hayaller 🥹😿