ZeydsMom eski hayatımı benliğimi o kadar özledim ki daha doğrusu kendimi çok özledim bitmiş bir durumdayım ikinci bebeğim sürpriz oldu ilki 2,5 yaşında ikincisi 6 aylık o kadar zor bir bebekki anamdan emdigim sütü burnumdan getirdi hep ağlıyor iştahsız sadece emmek istiyor neyi var diye doktora bile götürdüm maşallah kan testleri gayet temiz çıktı ama çözemiyorum ne derdi var çocuk doğduğundan beri ağlıyor şu anda ağlayarak anlatıyorum Rabbim can sağlığı versin ama çok zor, aileler uzakta eşimle ikimiz büyütüyoruz 😔