haticerva06 geçmiyor birine
Ben doğumdan sonra kurdeşen dökmüştüm
Ama benimki her yerim kabarmıştı çok kötü bir şekilde gittim hastaneye ve bu 1gündw böyle oldu. Hemen iğne verdiler yatırıp. İlaç kullandım bir süre . Öyle geçti , bazılarında kalıcı olabiliyormuş . Alerjiden dolayı çıkıyor bunlar hep , bir şey tetikledi ki çıkıyor vücüdunuza