merhaba bende doğum yaptıktan on gün sonra falan olmak başladı önce kaşınıyordum kaşındıkça vücudum kabarıyordu kaşıdıgım yerler ama sürekli kaşındım bir ay boyunca çok huzursuz edici bir durumdu kötüydü sonra doktora gittim alerji değildi stresten oldu diye düşündüm bir hap verdi onu kullandım bir kere atınca bir kaç gün idare ediyordu bir ay kullandım sonra kendiliğinden geçti ilaçta kullanmıyorum artık tamamen stres kaynaklı oldu bende