haticerva06 Kızlar dün gece elimde ortası beyaz kenarları pembe izler çıkmaya başladı şimdi ayaklarımdada var fazla kaşınmıyorum.yarın cildiyeye kan vermiştim onu göstermeye gidicem ama korkuyorum varmı bu durumu yaşayan birine geçiyormu emziriyorum🥲😔
Niloyailetospik haticerva06 ben 5 yıl çektim gitmedigim hastaneler kalmadı. En son doktorun birisi alerji iğnesi var dedi. Bu zaman kadar hiç kimse demişti araştırma hastanesinde 6 aylık aşı yaptırdım geçti çok şükür alt yapısı stres bilginiz olsun…
Mavi10 Niloyailetospik merhaba benim bebeğim de 3 aydır var geçmiyor bizde her yere gittik alerji kaynaklı olmadığını söylediler bişey çıkmadı yani acaba bir şeye alerjisi yoksa o iğne yapılıyor mu yine geçsin diye
asaletsoydangelir haticerva06 bnde var ve geçmiyor eskisi gibi kasinmiyor ama bir başladımmi durmuyor ilaç vs kullandım yok yine ayni tekrar ediyor şükür bulaşıcı degil
Niloyailetospik asaletsoydangelir doktoruna şöyle sevk yazsın araştırma hastanelerine xolair aşısı var onun faydası oluyor ben onun sayesinde kurtuldum
Birgocmenkustuo haticerva06 bulaşıcı değil ürtiker. Alerji kaynaklıdır veya stress.. antihistemik ilaçlar ile baskilaniyor sadece.
asaletsoydangelir Niloyailetospik yaaa aşıdan hiç behsetmediler,kremler haplar çok kullandım geçmiyor 😬
Niloyailetospik asaletsoydangelir canım gitmedigim hastane kalmamıştı düşün küçük bir il deki devlet hastanesinde doktor söyledi bana da gittim araştırmada heyet raporu çıkarıp aşı oldum asi çok pahalı devlet karşılıyor bunu sen eczaneden alıp yapıyorlar raporlu bir aşı
Niloyailetospik Birkullanici benim gözlerim açılmıyordu göz kapaklarıma kadar birde küçük Bademcik siserdi kaç kere ölümden döndüm nefes alamazdim
asaletsoydangelir Niloyailetospik bayramdan sonra gidecem canım bir kaç ay yokum evde gideceğim zaman unutmazsam haber veririm 🌹
Busraata33 haticerva06 1hafta kortizonlu iğneler sonucu ve alerji diyeti yaptım 1ayda geçti.Çok kaşıntılı berbat bir zamandı.Dayanamadıgım zaman avil serum yaptırıyordum..
Papatya-eylul88 haticerva06 hamilelikten once çikti bende allahim berabt bisey.kortozinlu ignelerle geçti
ozg666_ Papatya-eylul88 benimde bebeğimde var 1 haftadır ne olduğunu bilmiyorum bacaklarında kollarında oluyor 1 saat içinde felan geçiyor sonra tekrar oluyor dizinde boylemiydi