idilgokce Geçen benim de başıma bir olay geldi bende korkmuştum ben eşim ve kızım odada uyuyoruz tüm ışıklar kapalı kapıda aralıklı odanın eşim yataga girer girmez uyur ben sağ sol yarım saat sürer uykuya dalma neyse ikisi uyuyo bir baktım koridorda mavi ışık baya korktum eşimi uyandırdım kalktı ışıkları actı her yeri kontrol etti bişey yok Ogün sanaöyle gelmiştir abartma lütfen diyip uyudu gecen gene aynısı oldu bu sefer kontrol ederken ışıkları açmadık bi baktık görüntülu diyafon var ya dış kapıyı zili biri çalınca mavi ışık yanıp sönüyor heralde komşulardan biri kendi ziline basınca bizimde mavi ışık yanmış etrafta karanlık olunca o ışık çarpmış koridora😂😂 böylelikle rahatladım yani sizinde araba ışığıdır büyük ihtimalle korkmayın