idilgokce yıllar önce başıma buna benzer bir çok şey geldi duanızı okuyun korkmayın korktukca olur. Bende yeni evlendiğim sıralarda oldu eşim uyumak için yatak odasına geçti bende salonda TV izliyorum salonun kapısı kapalıydi kapida camlı birde eşimin bana kötu kötü baktigunu gördüm ayy beni korkutma dedim sonra tekrar baktığımda yoktu kalktım yatak odasına doğru eşim çoktan uyumuş uyandrdim neden geldin şakamı yapıyorsn neden kötü kötü baktın gittin dedim ne saçmalıyorsun dedi TV kapat yat dedi ben bütün gece yatamadım ama o evde birşeyler vardı ve bunun üzerine eşimde evde birşeyler gördüğünu söyledi ben o evde 3 yil yaşadım çoğu zman tektimde aklıma getirmezdim dua okurdum .biz o evden taşındıktan sonra birdaha görmedik birşey bizden önce oturanda bu tarz şeyler görmüş biz çok sonra öğrendik oturan bayan piskolojik tedavi almış siz öyle yazınca aklima yaşadığım geldi yer gök dua üzerine