Arkadaslar merhabalar. Hemen konuya dalarım bugün gece başıma bir olay geldi. Evde 4 aylık bebeğimle ben vardım. Gece 3 gibi uyandı bende mamasını içirdim tekrar yatti. Yatak odası çok sıcak olduğu için oturma odasına geldim ve klimayı açtım koltuğa uzandım 20 saniye sonra birisi koltuğa tam iki kere tak tak diye vurdu. Çok korktum tabi ki hemen gözlerimi açtım etrafa baktım kimse yoktu. Sonra kızımın yanına yatak odasına gideyim dedim odadan bir ışık yanıyordu ben odaya girer girmez söndü. (Eşim araba geçmiştir onun ışığıdır diyoe) ama emin olamıyorum var mı başına gelen böyle birsey eşim sürekli nöbetçi ve evde hep tek kalıyorum hep böyle olur diye çok korkuyorum. Gurbetteyim kimsem yok anlık birsey midir inşallah öyledir 😔