nurKurt9856 selimalpinannesi tarzınız çok hoş güle güle kullanin lacivert elbise nereden kumaşı müslin mi
sezer2022 annesininkurabiyesi ben anne baba oğul kombini aldım swet 🥰 ama bayrama biraz kalın kaçtı oğluşumun doğum gününde giycez
deleted20517 iki_prens_annesi_ güle güle kullan canım bende çok beğeniyorum bu takiminalmayi dusundum ama başka bişey aldım 😅🥰hayırlı olsun 💐
sahra085 annesininkurabiyesi Bu da benim ve minik oğlumun bayramlığı. Takım olmaya çalıştım bu kadar oldu ya neyse artık😅 
Mermaiddd Melikemg bugün bende post açtım ama sadece bir arkadaş yazdı sagolsun soyledigi sitedeki elbiseleri gormustum tesettur diye geçiyor ama boyları kısa
Birdunyabircennetannesi hasretsisman2201 Benimki 405₺ kargoyla birlikte gömlek dahil değilmiş Baharilemodaa sayfasından aldım Daha ürünü alamadım kargodan pazartesi alacağım kapıda ödeme yaptım bakalım nasıl bir şey bilemiyorum