deleted20517 iki_prens_annesi_ canım kendine aldığın takımı çok pahalıya almışsın takip ettiğim ve alışveriş yaptigim uygulamada aynısı çok ugunaydi 😊
iki_prens_annesi_ deleted20517 ben aldığımda 500 liraydı sonradan pahalanmis sanırım ama daha uyguna da vardır tabi çok aşırı beğendim açıkçası gözüm görmedi
silbastanbaslamakgerekbazen Kilo veremedim bu yüzden moralim bozuk, hiç bir kıyafetim de yok bayramlık gibi. Eşofman-tişört almıştım bej rengi. Sanırım onları giyeceğim 😔😭
annelik_delilik Kız çocuğum olsa kırk kombin bulmuştm oğluma bulmakta çok zorlanıyorum sanki hep aynı şeyler var 🤣
Mermaiddd Melikemg bugün bende post açtım ama sadece bir arkadaş yazdı sagolsun soyledigi sitedeki elbiseleri gormustum tesettur diye geçiyor ama boyları kısa
Bugleminannesi28 annesininkurabiyesi kızıma söyle bir kombin yaptım. İki tane elbise daha aldım. Aldığım kombinler ve elbiselere uyumlu kıyafetlerim var ekstra birsey almadım ben
Dilarau  Bende oğluma bunu aldım ☺️
deleted20517 iki_prens_annesi_ güle güle kullan canım bende çok beğeniyorum bu takiminalmayi dusundum ama başka bişey aldım 😅🥰hayırlı olsun 💐