Serpil09 kums evet güzelama benim kıza biraz bol geldi oda biraz zayıf olduğu için 2 3 almstim gene biraz bol geldi
Birdunyabircennetannesi hasretsisman2201 Benimki 405₺ kargoyla birlikte gömlek dahil değilmiş Baharilemodaa sayfasından aldım Daha ürünü alamadım kargodan pazartesi alacağım kapıda ödeme yaptım bakalım nasıl bir şey bilemiyorum
cinarinannesiiii iki_prens_annesi_ ay bu modeli bende çok beğeniyorum ama gömlek iç gösteriyor diye yorumlar okudum bide çok ütü isteyen kumaş mı yardımcı olur musunuz
iki_prens_annesi_ cinarinannesiiii daha hiç kullanmadım ama evet ütü isteyen bı kumaşı var gömlekte kroplar var atlet yerine onu giyerim içine sorun olmaz diye düşünüyorum