Uykusuz-annee
İnanıyorum.
İnsan sevdiği yerde huzurlu oluyor ve bir yeri yuva olarak hissettikce orada enerjisi şarj oluyor.
Benim de karanlık evlerde enerjim düşük olur.
Evim gündüz her saat doğal ışık alıp aydınlık olmalı, gölgede kalmamalı mesela.
Canlı bitkiler enerjimi yüksek tutar.
Sigamadigim ve esyalarimin kutularimin üst üste istifli olduğu, her yerinden eşya fırlayan bir evde, temizlesem de dağınık duran, her şeyin bir yerlere sikistirilmak zorunda olduğu bir evde hayatta enerjim tazelenmez