Kızlar evin enerjisine inanıyor musunuz ? Ocakta zorunlu bir eve taşındım 3 aylık bebeğim vardı evi çok beğenmedim mutfağı benim icin yetersizdi ama bebeğimden ötürü ev bakma sansimda çok olmadı ama evi bır türlü sevemedim eve taşındığımdan beri mutlu değilim. Temizlik yapıyorum göstermiyor mutfağa sığamiyorum vs bir turlu sevemedim. Evin kötü enerjisi olduğunu düşünüyorum. Daha önce burdan daha kötü bir evde (eski binada) oturdum hiç bu kadar mutsuz değildim. inanıyor musunuz böyle şeylere ne yapabiliriz bu kötü enerjiyi geçirmek için ?