Uykusuz-annee Bus1903 aynen öyle evin yuzune bakilcak hali yok 9000 yazıyorlar insAllah bizlerde ev sahibi oluruz 🤲
Uykusuz-annee brokoli evet bende fazla eşya tutmayı sevmem hatta hiç süs esyam bile yoktur 😄 evde aydınlık her yeri ama sevemedim nedense bitki besleyemiyorum gurbette yaşıyoruz izinlerde emanet etmek sıkıntı
Uykusuz-annee kurabiyevarsimitvar sirkeyi ben hiç yiyemiyorum maalesef ama temizliğe hep sirkeyide katarim beyaz sirkeden duvarları bile sildim beyaz sirkeyle 🥺
kurabiyevarsimitvar Uykusuz-annee Beyaz sirke değilde doğal elma sirkesi deneyin daha iyi olacaktır inşallah