Sessizzzz ben adetli değişken taktıranlardanım hatta gittiğim gün ebe beni vazgeçirmeye çalıştı hatta baya çalıştı yok dedim taktıracam dedi m yok canım çok acırmış adetliyken rahim genişliyormuşta yok dedim buraya gelebilmek için ne savaşlar verdim neyseki doktora da bunu ifade edince taktılar benim ilk spirali taktı spiral geri çıktı doktorum pek tecrübeli değildi ebe onu yönlenediriyordu resmen o da benim şansıma işte ikinciyi neyseki taktı çok abarttığı gibi acımadı