ummuhanunaldi Bende ocak ayında spiral taktırdım. Ancak hala daha neredeyse her gün kasık ağrılarım oluyor idrar tahlili verdim enfeksiyon yok. Doktor spiral yaramadı gibi bir şey de söylemedi. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı?