HeeSenCokBiliyon borel annemlerde doğum yapmıştım göbek bağı da orda kaldı söylim de gelince getirsin unutmuşum zaten 😅 😅
diapmelka borel batıl inancım yok. Ama insanın bir parçası sonuç olarak, buna saygıdan dolayı doğaya gömmeyi düşünüyorum. Annemde benimki hala duruyormuş. Kızımınkiyle benimkini birlikte doğaya güzel huzurlu bir yere gömmeyi planlıyorum.
umay97 gmzzmrtt göbek bağı genellikle evde saklayan çoktur da sünnet pipisini ilk kez duyuyorum biraz iğrenç değil mi 🤮
kaderbilge borel biz camiye gömdük belki batıl inanç ama biz dua ederek gömdük anne babasına devletine milletine hayırlı bir evlat olsun diniyle imaniyla bütün olsun diyerek dua ettik ve eşim gömdü
delirmeceler borel göbek bağı hastanede alındı enfeksiyon durumundan bize verilmedi ama bu konuda batıl inancı olanların iyi okullara hastanelere gömdüklerinş biliyorum
zgnat Bizde camimin avlusuna gömdük bende Kabe ye yollamak isterdim sonradan arkadaşım söyledi nasip değilmiş
efeninannesi4207 borel bende çok isterdim saklamayı ama yok malesef çok üzülüyorum. Oğlum ilk doğduğunda küveze alındı 16 gün orada kaldı 1 haftalıkken baktım göbeğindeki yok sorduğum zaman da biz onu attık dediler 😔
busraalanya borel Göbek bağı, süt dişleri ve saçları mutlaka “Meşe Ağacı” altına gömün. Meşe Ağacı sembol dilinde; Liderlik, bilgelik, kararlı irade, cömertlik, doğruluk, cesaret ve haysiyet enerjisini taşır. Bi kaç kişiden duymuştum