borel Arkadaşlar benim bebegımın evde duruyor nerdeyse iki yaşına gircek oğlum hala evde öyle batıl inançlarım da yok ama evde de dursun istemiyorum siz neler yaptınız
sek_kahve borel oğlanlardan birisininki evde, diğerini de yoğun bakımda düşünce atmışlar. Ben hatıra olarak tutuyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sek_kahve Benim oğlum da Yenidoğanda küvezdeydi. Atmışlardır çöpe🤷🏼♀️ Aslında niye atıyorlar ki bir anne baba olarak bize verebilirlerdi🤔
Laydaren borel Evde. Benim kendi göbek bağımda annemin evinde. Velhasıl 18 yaşında evden çıkıp bir daha hiç dönemedim, 650 km uzaklıktayım😂 Çok bir anlamı yok sanırım nerede olduğunun 🙈
Esraesra08 borel babası caminin bahçesine gömdü ahlaklı, annesine babasına hayırlı bir evlat olsun diye tabi böyle bir şey var mı bilmiyorum ama o niyetle gömdük
Deletedmom_216 Aryaderin orda naptilar acaba o gobek bagini? Yani gomduker mi bi uere naptilar yoksa geri mi geldi tekrar
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala borel ahahha kızımınki de evde biyerde duruyor hâlâ, eşim götürüp bir yere gömmedi öylece evde kaldı :)