meleklerimimannesiyim_02 borel benim oğlumun da 1 buçuk senedir evde bir yere atmadım anı olarak kalsın diye saklıyorum
Ssude borel zeytin ağacının altına gömdük. Zeytin ağacı; bereketi, bilgeliği, barışı, saflığı simgeler. Bizde eşimle kızıma şans getirsin zeytin ağacı diye altına gömdük. Batıl inanç değil de dilek diledik aslında.
umay97 gmzzmrtt göbek bağı genellikle evde saklayan çoktur da sünnet pipisini ilk kez duyuyorum biraz iğrenç değil mi 🤮
Deletedmom_119 Tekbenimsucumguzelolmakdemi yok kız kaybolmasın diye koydum duruyor öyle saklayacam yani bi yere gömmeyecem
emosss__ Biz konteyner da kalıyoruz o sebeple eve bırakmıyorum sürekli bebek çantamda 3 bucuk aylık bebeğim Bi yere gömmeyi planlamiyorum saklamak güzel
_YanakReisinAnnesii borel uzun bir süre (yaklaşık 2 buçuk sene) evde durduktan sonra vedalaştım artık ve bir tanıdığımıza hava harp okulu bahçesine gömmesi için verdik oraya gömdü 😂
biimiyomyardimet borel sarılıktan yoğun bakımda yatmıştı, çıktığında yoktu göbeği 🫠 çook üzülmüştüm, zaten o zamanlar herşeye üzülüyor ya insan 🥹 şimdi 2,5 yaşında ben doktor olcam diyor, bende hemen oraya bağlıyorum göbeğin de hastanede düşmüştü zaten diye 🤪😂
hndathn borel oğlumun kini annemin yoğun isteği üzerine abim okuduğu üniversitenin bahçesine gömdü kizin ki evde valla kızım elinden gelse sokakta yaticak ne evde durması 😁
sencerareninannesi borel peçeteye sarıp tvnin yanına koymuştum. Sonrası yok 🤣 ya annem ya ben attık çöpe yanlışlıkla.