Haftaya 5.5 aylık olacağız. İlk 3 ay gecelerimiz çok düzenliydi. 4-5 saat kesintisiz uyurdu. Küçük ac olduğunu anlamaz diye ben uyandırıyordum.
4.cu aya girdik gireli şu ana kadar saat başı kalkıyor. Bazen yarım saatte bir bazen ise 10 dakikada bir. Ve her kalkışta alışkanlık haline gelen emme istegi. Ayakta kucağımda piş pisladim. Yok gene meme emmeden uykuya dalmiyor. Birde zaten her defasında ağlayarak uyanıyor 😴🤦 iki emip yatıyor. Bazen emzik haline getiriyor beni uyku sersemi ile. Ağzından çekip yatırıyorum. Ama bizde su var. Her uyandığında emzirip yatırıyorum çünkü direk dalıyor. Asla ve asla gazını çıkaramıyorum. Benimde gözümden uyku akıyo. Elim ayagim tutmuyor o halde. Gaz desem oda bir etken ama gazını çıkarttığı nadir anlarda bile bir saat sonra kalkıyor. Ek gıda ile düzelmesini bekleyengillerdenim. bir umut 🤦 6 aylık olsun.burda bir bayan gece 50 kere kalkan bebegime muhallebi yaptım 4-5 saattir hala uyanmadı uyyor yazmis. Onun tarifini mutlaka deneyecegim. Gerçekten açlıktan mi sık uyanıyor yoksa alışkanlıktan mi.