Serapservet Bebeğim 5 aylik halla gece 10 kez kalkar emmek için ac olduğunu düşünmüyorum ama neden bu kadar sık kalkıyor hala alışkanlık mi oldu acaba ?
Elifileela Serapservet bizde 6 aylik ayniyizz 😔 kesinlikle aliskanlik bi uyku danismaninin videosunda dinlemistim 6 aylik bebeklerin kesintisiz uyuyabileceklerini. Benim ilk kizim da ayniydi 5 yasinda hala kalkiyo 3-4 kez🤦♀️🤦♀️
1100210182 Serapservet ben resmen bitik durumdayım 6.5 aydır gece uykusuna hasretim 2 gündür şunu gördüm yanıma alıyorum gece ilk uyandığında elini tutuyorum sonra kendiliğinden uyuyor ve 4-5 saat kalkmıyor bende aç mı bir yeri mi ağrıyor diye düşünüyordum ama bence kendini güvende hissetmiyor yanına yattığım gibi uyuyor bir de bu şekilde deneyin isterseniz
Serapservet Poyrazcansu Desenize düzelmeyen bende her ay bi dahili ay düzelir diye kendimi avutuyorum🤦♀️
Yenianne_2019 Poyrazcansu uyanır olmak ne yarım saati geçmiyor uyku süresi bide tekrar tekrar sallanmakta istiyor 😖
elmalikurabiye Aliskanlik olmus. Emzikle tolere edebilirsiniz. Uyku egitimi verebilirsiniz. Bende emzirerek uyutuyorum. Uyandikca emmek istiyor. Emzik veriyorum. Ac olamaz cunku eminim
Serapservet elmalikurabiye Bende ac olmadığına eminim ama emmek istiyor illa emecek bende uykusu dağılmasın diye veriyorum. Emzik de tutmadı bende çok istedim emsin ama tutmadı
elmalikurabiye Serapservet farkli farkli emzikler deneyin tutacaktir elbet. En son care yazma fular vs siz kokan birsey verebilirsiniz eline
Serapservet Elifileela 5 yaş mı😳 oda çok miş ya benim daha fazla alışkanlık haline getirmeden vazgeçirmem gerek ama nasıl yapicam bilmiyorum 😩🤷♀️
Sevince 1100210182 katılıyorum bnmde 6,5 aylık gece dürekli uyanıo bikaç gece yanıma aldım hemen uyudu ama böyle de ayrı yatmaya alışmaz:(
Eliffy Uykuya dalamadıkları için emmek istiyorlarmış ben de aynı durumdayım uykumu alamadığım için gergin ve tahammülsüzüm, arada anneme gidiyorum kalıyorum annem de olmasa çıldırırdım💩
Serapservet elmalikurabiye Denedim sürekli farklı alıyorum ama atıyor bi de ööö yapıyor midesi bulanıyor sanki ☺️ beşiğine o gün giydiğim kazağını bıraktım uyku arkadaşına bi iki damla süt damlattim bıraktım ama yok illa emmek istiyor
Serapservet Melinda101019 kendimizi avutmazdan başka çare yok galba bi dahaki ay ek gıdaya geçince düzelir diye tesseli ediyorum bu ay da 🤷♀️
Eliffy Serapservet çok şükür🙏🏻 Eşim de ilgili bir baba ama omuriliğinde 4 tane kırık var oğlumuzu kucağına bile alamıyor artık. Ne zaman düzene girecek ajaba uyku sorunu🙄
gulyabani Serapservet 20.gününde düğüne bile gittik. 19 aylık çok şükür bu zamana kadar bi kere de üşüttü o yüzden hasta olmuş demedi doktor. Soğuk havaya uygun giydirmemek ve mikrop hasta eder