Minomm merhaba malesef hala aynı bende artık yanım da uyutuyorum kalkınca veriyorum ve uyuyor 🤭 bi alışkanlığa bi alışkanlık daha kattım yani 🤦♀️ ama ne yapayim saat basi kalkmak hatta yarim saate bi kalkmak yoruyordu beni ama bu aylarda gece beslenmesi bir veya iki kez olması gerekiyor muş benim ki sabaha kadar emiyor emzik niyetine ne yapacağım bilmiyorum gerçekten 🤷♀️