nisosh yani ilk çocuğum olduğu için çok geç fark ettim. Konuşma gecikmesi hep vardı ama diğer şeylerde de geri olduğunu kreşe başlamadan anlamamıştık çünkü çok belirgin şeyler değildi. Kreşteki pedagog fark etti göz teması sınırlı ince kaba motor akranlarından geride falan dedi bir psikiyatristle görüşmemizi tavsiye etti. Biz de birçok farklı psikiyatrdan görüş aldık denver testi falan yaptılar sonuç olarak konuşma terapisi aldırın ve çocuğu sosyalleştirin dediler. İlk okula başlamasında sıkıntı yok dediler ama biz rapor aldık anaokuluna devam etsin diye iyiki öyle yapmışız çok çok faydası oldu. Eylülde ilkokula başlayacak